[FF PARTY 2012] Another Nutcracker Story [1.3]

Another Nutcracker Stories

Title                       : Another Nutcracker Story

Author                   : qL^^ (wp: mystorymyfictionworld)

Main Cast  :

Choi Minho as The Nutcracker / Lee Jaeha,

Kim ShinYoung as herself (covered by IU)

Lee Hwon as Mouse King / Jaeha Step Brother

Support Cast         :

Park Hyeki as Shinyoung’s cousins

Lee Jinki as Palace Head Department of Eksternal Relations

Lee Inhwa as shaman and palace doctor

Lee Taemin as bachelor Taemin

Kim Jonghyun as monk

Genre                    : Advanture, Fantasy, Romance

Type/Length          : Sequel/ 3 Chapter

Rating                   : G

Summary   : Boneka kayu Shinyoung mendadak hidup dan bertarung melawan tikus-tikus. Shinyoung yang tubuhnya mengecil terpaksa mengikuti boneka kayunya ke suatu zaman yang hanya pernah dilihat Shinyoung di drama saeguk. Bisakah Shinyoung membantu mengembalikan bonekanya menjadi pangeran dan kembali ke asalnya? Another nutcracker story! Find your fairytale J

Ket                        : OP

————————————————————————————————–

Another Nutcracker Story

Part 1 Continue reading [FF PARTY 2012] Another Nutcracker Story [1.3]

Advertisements

[FF PARTY 2012] Time Machine: The Hurtful Memories [1.3]

cover ff time machine - the hurtful memories

Title : Time Machine – The Hurtful Memories (1)

Author : yongie_jjong

Main Cast : Lee Jinki, Choi Minho

Support Cast : Other SHINee member

Length : Trilogy

Genre : Horror(?), Adventure, Friendship, Angst, Comedy, Fantasy, Life

Rating : General

Summary : “Alunan gitar mengalun di malam tahun baru. Terdengar seseorang menyanyi dari dalam ruangan, padahal…

Keterangan : OP

A.N : Annyeong yeoreobun!! Kali ini aku cuma pengen ngeramein ff party tahun ini, hehe. Jadi lahirlah ff abal-abal ini 😛 aku sempat nyari ide satu malam dan ga ketemu-ketemu, akhirnya gini deh idenya -_____- (horror pertamaku nih! Dan ini ga bener2 horor. -_-) Ya udah, aku ga mau banyak omong kayak biasanya. Enjoy yeoreobun!

Backsound : SHINee – Honesty

Disclaimer : All the storyline made by yongie_jjong!

Time Machine – The Hurtful Memories (1)

Minho POV

  Continue reading [FF PARTY 2012] Time Machine: The Hurtful Memories [1.3]