Tag Archives: Choi Minho

Way To Love You (III) – [2.2]

Way To Love You (III)

A Two shots by ReeneReenePott | Teen (Parental Guidance)

Choi Minho | Park Minri(@charismagirl) | Kwon Yuri

“Dasar kodok sialan!! Jerapah kurang gizi!! Apaan maksudnya coba ngomong kayak gitu kalo ujung-ujungnya juga deket sama cewek laen hah?!?! Harusnya aku nggak usah percaya sama mulut manis basinya yang bikin eneg itu!! AAAAAAAAARGH makan nih bantal bayi!!!”

__

PART 2/2

Continue reading Way To Love You (III) – [2.2]

Advertisements

Ppoppo

Title            : Ppoppo

Cast(s)       : Kid!Taemin, Choi Minho and me

Genre         : AU, Fluff, Family

Length        : 618w

Rating         : PG

©Chrysalis

You wanna too?

Continue reading Ppoppo

Way To Love You (III) – [1.2]

Way To Love You (III)

A Two shots by ReeneReenePott | Teen

Choi Minho | Park Minri(@charismagirl) | Kwon Yuri

“Dasar kodok sialan!! Jerapah kurang gizi!! Apaan maksudnya coba ngomong kayak gitu kalo ujung-ujungnya juga deket sama cewek laen hah?!?! Harusnya aku nggak usah percaya sama mulut manis basinya yang bikin eneg itu!! AAAAAAAAARGH makan nih bantal bayi!!!”

__

PART 1/2

Continue reading Way To Love You (III) – [1.2]

Many Little (domesticated) Romances

Many Little (domesticated) Romances

Author              : Faciikan

Main Cast        : SHINee and their respective lovers

Support Cast     : -none-

Length             : little drabbles

Genre              : fluff, romance, SHINee domestic!au,

Rating             : PG-15

Summary          : Collection of short domesticated SHINee

A.N                  : Karena aku payah bikin cerita panjang-panjang.

  Continue reading Many Little (domesticated) Romances

Summer

Title                       : Summer

Cast(s)                  : SHINee (and me)

Length                  : Vignette (1.196w)

Genre                   : AU, Friendship

Rating                   : PG

Disclaimer             : I own nothing but the plot. Non-profit works but don’t try to plagiarize nor steal it.

a/n                        : It came before the mv and supposed to be posted on SHINeeversary.

Because summer is here.

Continue reading Summer

The Cruel Marriage – SPECIAL SCENE

tcmII

Title : The Cruel Marriage

Author: Chinchi a.k.a Kim Sujin + ReeneReenePott

Cast:

  • Choi Minho
  • Jung Soojung
  • Choi Younghyeon (covered by Shanon William)
  • Choi Sulli

Genre: Romance, Fluff.

Rating: PG-16

Length: Sequel

Disclaimer: The story pure belonged to me, but all of the casts belong to themselves. Don’t be a plagiator or reblog my fanfic without permission–chinchi–

RESPONSE PLEASE and HAPPY READING!!

SPECIAL SCENE

A/N : Banyak yang bilang kalau Minstal momentnya kurang banyak. Aku juga ngerasa gitu sih. Jadi ya… ini special chapternya. Rentang waktunya sebelum Minho-Krystal punya si kembar, huehehe.

Continue reading The Cruel Marriage – SPECIAL SCENE

Friction

Friction

 

Author            : Faciikan

Main Cast       : Kim Jonghyun, Choi Minho

Support Cast   : headmistress(?)

Genre              : slice of life, kid!jonghyun, hinted!minkey

Rating             : General

Summary        : Jonghyun berani bersumpah bahwa ia dapat memotong ketegangan di ruangan itu dengan sebilah pisau. Amat sangat menakutkan.

A.N                 : yang homophobic please don’t read. Leave a nice comment.

“Ada yang ingin kau jelaskan, Tuan Kim?”

Jonghyun melirik Ibu Jun, si kepala sekolah. Perempuan paruh baya itu terlihat jengkel. Jonghyun tidak mengerti mengapa Ibu Jun jengkel. Kalaupun ada orang yang pantas untuk jengkel, orang itu harusnya Jonghyun. Bukan ia yang memulai perkara ini. Yang memulai adalah si Byun jelek itu. Ia hanya melakukan perlindungan diri.

Continue reading Friction

SHINee Cafe – Part 1

SHINee Cafe

Title                             : SHINee Café

Main Cast                    : Lee Taemin, Choi Minho, and Kim Jonghyun

Genre                          : Romance, Shounen-ai, friendship and life

Length                         : Sequel

Rating                          : Adult

Summary                     : Seketika mulut Taemin dibekap oleh seseorang yang bahkan tak bisa ia lihat wajahnya. Buku-bukunya tumpah dan jangtungnya berdentam-dentam saking takutnya. Ia memukul-mukul dan menarik tangan itu dari mulut tapi orang tiba-tiba berbisik dengan nada penuh penekanan, “Tenanglah! Mereka di sini.” Maka saat itu juga Taemin berhenti melawan dan menegang.

Continue reading SHINee Cafe – Part 1